Eazy Foreign Languages

This blog is about German and French Language in Vijayawada. Articles, poems, songs and experiences of poolabala

Friday, June 23, 2023

Prodigal daughters

18th June Sunday I was invited for a remarkable musical event that filled my heart with unparlalled pleasure of listening to the mellefluous  voice of  Sri Sisters, Rigvedam Padmasree and Krishnasree. 

Am Sonntag, 18. Juni, wurde ich zu einem bemerkenswerten Musikereignis eingeladen, das mein Herz mit unausgesprochener Freude erfüllte.  der wohlklingenden Stimme der Sri-Schwestern Rigvedam Padmasree und Krishnasree hat mein Herz zum Schmelzen gebracht. 

                               

Their voice is as mesmerizing as the songs they have selected. They  transported all the entire audience into sheer pleasure what to say about me, a father.  I was enthralled by the prodigal daughters. 

God has given me many children.

Ihre Stimme ist ebenso faszinierend wie die Lieder, die sie ausgewählt haben. Sie versetzten das gesamte Publikum in pures Vergnügen. Was soll ich über mich sagen, ich habe das Herz eines Vaters. Ich war von den verlorenen Töchtern fasziniert. Es ist eine Freude, ihrer Stimme zuzuhören und es ist ein Glück, sie zu ehren.





1 comment: